کد خبر: ۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۲
ریيس پليس راه خوزستان عنوان كرد: كارشناسي وقوع تصادفاتي از نوع شاخ به شاخ در هر محوري بر اين امر دلالت دارد كه جاده مورد نظر، ظرفيت و كشش ترافيك موجود را ندارد. مشکل محور محور ايذه، هفتگل و باغملك نیز از این دست است و كار اساسي براي رفع و كاهش تصادفات در آن، احداث باند دوم است.
ریيس پليس راه خوزستان با اشاره به وقوع حوادث رانندگی در محور ايذه، هفتگل و باغملك، بر لزوم احداث باند دوم این محور تاکید کرد.
 
سرهنگ قاسم قدرتي در گفت​وگو با خبرنگار اجتماعي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) منطقه خوزستان، اظهار كرد: محور حادثه​خيز ايذه – هفتگل – باغملك به دليل عدم تفكيك مسير رفت و برگشت آن، خطرات و تصادفات رخ به رخ زيادي را موجب مي​شود.
 
وي افزود: ميزان تردد در محور فوق با عرض جاده مطابقت ندارد و با توجه به تردد بالا در این محور، بايد دو بانده شود، به این ترتیب که باندي ديگر در كنار مسير فعلي احداث و مسير رفت و برگشت در آن تفكيك شود.
 
ریيس پليس راه خوزستان عنوان كرد: كارشناسي وقوع تصادفاتي از نوع شاخ به شاخ در هر محوري بر اين امر دلالت دارد كه جاده مورد نظر، ظرفيت و كشش ترافيك موجود را ندارد. مشکل محور محور ايذه، هفتگل و باغملك نیز از این دست است و كار اساسي براي رفع و كاهش تصادفات در آن، احداث باند دوم است.
 
قدرتي گفت: مجموعه راه و شهرسازي براي كاهش تصادفات در محور ايذه، هفتگل و باغملك می‌تواند اقدامات كوتاه‌مدتی انجام دهد که استفاده از علایم و تابلوهاي هشدار دهنده و همچنين رفع برخي مشكلات جاده مانند وجود پيچ و قوس​هايي كه موجب محدوديت ديد مي​شوند، از جمله این اقدامات است. این پيشنهادات از سوی پليس راه خوزستان به مجموعه راه و شهرسازي استان ارایه شده كه منتظر عملياتي شدن آنها هستيم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: